mgr Agnieszka Nowak
- dyrektor ORW "CER TĘCZA"
- oligofrenopedagog
- terapeuta Kinezjologii Edukacyjnej
- szkolenie -Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
- Systemy Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej w ramach projektu Elementy Umiejętności Społecznych problematyka zaburzeń ze spektrum autyzmu i aspekty terapeutyczne w kontekście podwyższenia poziomu aktywności społeczne
- szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
- szkolenie - Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się (AAC)
- szkolenie - Zaburzenia mikroflory jelitowej i nadwrażliwości pokarmowe w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- szkolenie- Autyzm, Interakcje- Porozumienia- Dialog
- szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
- szkolenie- MAKATON - poziomI, II, III
- szkolenie - Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- szkolenie- PECS - Rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych
- konferencja naukowo- szkoleniowa "Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- szkolenie - Budowanie systemu motywacji u dzieci ze spektrum autyzmu
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie - Nowa podstawa programowa 2017 - Jak efektywnie uczyć osoby z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym zgodnie z nową podstawą programową?
- II forum dla rodziców i nauczycieli dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Jak radzić sobie z niepełnosprawnością dziecka
mgr Sławomir Nowak
- założyciel i prezes zarządu Fundacji Dzieciom Pomagaj
- prezes zarządu Centrum Rehabilitacji Dziecięcej sp. z o.o.
- dyrektor Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy
- nauczyciel wychowania fizycznego
- oligofrenopedagog
- terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
- Systemy Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej w ramach projektu Elementy Umiejętności Społecznych problematyka zaburzeń ze spektrum autyzmu i aspekty terapeutyczne w kontekście podwyższenia poziomu aktywności społecznej
- Międzynarodowe seminarium na temat autyzmu -- terapia dziecka z autyzmem jako część procesu leczenia
- szkolenie - Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się (AAC)
- szkolenie - Autyzm, Interakcje- Porozumienia- Dialog
- szkolenie- MAKATON - poziom I
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Emilia Stefaniak
- Główna księgowa
- specjalista ds. rachunkowości i rozliczen podatkowych
- spaecjalista ds. kadr i płac
- Certyfikowany Administrartor Bezpieczeństwa Informacji
- Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- wykładowca wrdożeniowiec - szkoleniowiec oraz konsultat doradca w zakresie ksiegowości, rachunkowości , podatków, kadr i płat
- przygotowanie pedagogiczne
- kurs - Bilans 2017 - przygotowanie do zamknięcia roku w aspekcie rachunkowym i i podatkowym
- szkolenie - dotacje oświatowe 2018
mgr Małgorzata Zduńczyk
-
- psycholog - specjalność psychologia kliniczna
- studia podyplomowe - pedagogika stosowana
- kurs - Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
- szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
- wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
- szkolenie- MAKATON -poziom I
- szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
- szkolenie- terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych i depresyjnych u dzieci i młodzieży.
- szkolenie- Stosowanie i interpretacja Dziecięcej Skali Rozwojowej.
- zajęcia wykładowo-warsztatowe -ABC terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie nadające uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
mgr Magdalena Majchrzak
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- neurologopeda kliniczny
- oligofrenopedagog
- I Forum Terapeutów Sala Doświadczania Świata teoria i praktyka
- szkolenie- II Forum Terapeutów- " Nasz podopieczny w sali doświadczania świata - problemy i rozwiązania".
- szkolenie -Wspomaganie rozwoju psychoruchowego u dzieci z wyzwaniami neurorozwojowymi przez stymulację systemu dotykowego
- szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
- szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
- szkolenie - "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy" (cz. I)
- szkolenie - "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy"(cz. II)
- szkolenie- MAKATON -poziom III
- szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
- szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
- uczestnik seminarium informacyjnym Orofacialna terapia regulacyjna w koncepcji Castillo Moralesa
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Blanka Sikorska
-
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej z arteterapią
- pedagog społeczny w zakresie pracy opiekuńczej i socjalno - wychowawczej
- oligofrenopedagog
- studia podyplomowe- Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu
-
- wspomaganie rozwoju psychoruchowego u dzieci z wyzwaniami neurorozwojowymi poprzez stymulację systemu dotykowego
- terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC.
- szkolenie - Doszkalanie specjalistów zajmujących siędziećmi niewidomymi i słabo widzącymi z dodatkowymi ograniczeniami do 12 roku życia, które pozostają bez właściwego wsparcia i edukacji szkolnej.
- szkolenie- MAKATON -poziom I
- szkolenie- MAKATON- poziom II
mgr Karolina Adamus
-
- fizjoterapeuta
- kurs - Integracja Schematów Odruchów Dynamicznych i Posturalnych wg S. Masgutowej
- kurs - Metoda Komunikacji Alternatywnej MAKATON
- oligofrenopedagog
-
szkolenie podstawowe z zakresu profilaktyki i terapii muzycznej
- szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
- studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne
- terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
- kurs- terapia taktylna wedłu metody dr Swietłany Masgutowej
- szkolenie I i II stopnia - Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delecato
- kurs- Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara - część A
- terapeuta metodą Vojty
- kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
- szkolenie- Program Treningu Aktywności Motorycznej Olimpiad Specjalnych
- szkolenie-Ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka- nowe trendy w diagnostyce i terapii
-
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- Ramowy plan terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów SI
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
- Starosłowiańki masaż Brzucha
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- kurs- "PNF- podstawowy" Proprioceptive Neuromusscular Facilation
mgr Anna Grabska
-
- pedagogika w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i arteterapii
- technik Terapii Zajęciowej
- studia podyplomowe - oligofrenopedagogika
- szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki"
- szkolenie- MAKATON - poziom III
- kurs - Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- kurs- Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością.
- szkolenie- Zespół Aspargera bez tajemnic
- konferencja - Dziecko z autyzmem - współczesne metody terapii
mgr Ewelina Grzybowska
-
- fizjoterapeuta
- tyflopedagog
- oligofrenopedagog
- studia podyplmowe - Przygotowanie Pedagogiczne
- szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki"
- szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
- kurs- Integracji Sensorycznej- I stopnia
- kurs- Metody diagnozy i terapii dziecka z grupy ryzyka
- studia podyplomowe- tyflopedagogika
- szkolenie- MAKATON-poziom I
- szkolenie- MAKATON - poziom II
- szkolenie- przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
- szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato
- szkolenie- kinesiology taping - plastrowanie dynamiczne w pediatrii
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
mgr Monika Ciura
-
- fizjoterapeuta
- studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne
- kurs podstawowy dla instruktorów terapii zajęciowej
- kurs - Integracja Schematów Odruchów Dynamicznych i Posturalnych wg S. Masgutowej
- kurs - Metoda Komunikacji Alternatywnej MAKATON
- kurs - Kinesjology Taping
- kurs- masażu klasycznego
- oligofrenopedagog
- szkolenie - neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno twarzowego
- szkolenie- dziecko wiotkie praca z dzieckiem z zaburzeniami posturalnego napięcia mięśniowe
- szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno twarzowego
- szkolenie- wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
- kurs - Terapia Neurorozwojowa NDT-Bobath
- kurs- Integracji Sensorycznej- I stopnia
- kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
mgr Daria Greberska
-
- fizjoterapeuta
- ratownik medyczny
- kurs- Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara - część szkolenie- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
mgr Małgorzata Machowczyk
-
- fizjoterapeuta
- oligofrenopedagogika- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
- kurs pedagogiczny
- kurs masażu leczniczego II stopnia
-
uczestnictwo w warsztatach spiroergometrycznych
- kurs- taping rehabilitacyjny
- kurs- przygotowanie pedagogiczne
- szkolenie- MAKATON- I
- kurs- Integracja Odruchów Dynamicznych i Postularnych według metody dr Swietłany Masgutowej cz.I I cz.II
- kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
- szkolenie-Ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka- nowe trendy w diagnostyce i terapii
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
mgr Agnieszka Łuczak
-
- pedagogika opiekuńczo- wychowawcza z promocją zdrowia
- oligofrenopedagog
- terapeuta zajęciowy
- szkolenie: sprawowanie opieki pielęgnacyjnej nad starszymi osobami
- szkolenie - MAKATON poziom I
- szkolenie MAKATON poziom II
- szkolenie- MAKATON poziom III
- szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych
- warsztaty- "Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów Terapii Ręki".
- warsztaty- Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem.
- szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
- warsztaty- Wprowadzanie do alternatywnych i wposmagających metod komunikacji- AAC
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szklolenie- zaburzenia rozwoju językowego i spłecznego dzieci- rozpoznawanie , czynniki ryzyka, postępowanie terapeutyczne
- szkolenie- strategia radzenia sobie z wybuchem agresji impulsywnej u dziecka
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- warsztaty - Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności.
- szkolenie - program treningu aktywności motorycznej Olimpiad Specjalnych
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- planowanie terapii osób ze spektrum autyzmu; zarządzanie zachowaniami trudnymi w pracy z grupą osób z autyzmem
mgr Joanna Nogaj
- pedagog- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- pedagog- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
- pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
- kurs-warunki stymulowania rozwouju dzieci z wadą słuchu,
- kurs z zakresu podstaw języka migowego,
- kurs - ADHD- najczęstrze zaburzenia neurologiczne u dzieci,
- warsztaty metodyczne- trening zastępowania agresji
- szkolenie- diagnoza funkcjonalna
- szkolenie- MAKATON- I i II
- szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych
- szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
- szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato
- uczestnik konferencji szkoleniowo- naukowej z serii "praktyka dla autyzmu"
- konferencja Naukowo- Szkoleniowa " Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- konferencja - Autyzm. Diagnoza- terapia- edukacja. Wspólczesne kierunki badań
mgr Justyna Rusinek
-
- pedagogika w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- pedagogika w zakresie kształcenia zintegrowanego oraz edukacji przedszkolnej
- uczestnik w sympozjum " Porozmawiajmy o autyźmie"
- szkolenie- diagnoza funkcjonalna
- kurs- znajomość języka migowego
- kurs- metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
- terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
- szkolenie I i II stopnia - Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delecato
- szkolenie- trening widzenia jako metoda wspomagania rozwoju dziecka
- szkolenie- MAKATON - poziom I,II, III
- konferencja-terapeutyczny i pedagogiczny potencjał oddziaływania polisensorycznego wokół teorii i praktyki Snoezelen - sala doświadczania świata
- konferencja - Autyzm bez przemocy
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- Konferencja (Nie)Dyrektywnie
mgr Anna Pardela
-
- pielęgniarstwo
- studia podyplomowe -Przygotowanie pedagogiczne
- szkolenie- MAKATON- I
- szkolenie- przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
- kurs kwalifikacyjny - pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek
mgr Jolanta Krótkiewicz
-
- dogoterapeuta
- specjalizacja: Turystyka i Rekreacja
- szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
Klaudia Nowacka
-
- pedagogika specjalna- logopedia z terapią pedagogiczną
- oligofrenopedagog
- warszaty- "Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów Terapii Ręki"
- warsztaty- " Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem"
- szkolenie- MAKATON - poziom I i II
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
- warsztaty - Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności.
- kurs - Diagnoza i terapia ręki - I i II stopnia
- Kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- szkolenie- Logorytmika - ruch słuch słowo
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie I-go stopnia - neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
mgr Dorota Lisiecka
-
- filologia polska - specjalność nauczycielska
- oligofrenopedagog
- studia podyplomowe-logopedia
- warsztaty szkoleniowe-" Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy- cz. I i cz.II
- szkolenie- "Nowoczesne trendy w terapii autyzmu"
- szkolenie- MAKATON - poziom I
- kurs- Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością.
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi.
- szkolenie: Praktyczny kurs alternatywnycyh i wspomagających metod porozumiewania się cz.1
- warsztaty - Jak rozwijać mowę u dzieci z autyzmem.
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Ewa Wągrowska
-
- pedagogika - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
- szkolenie- " Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa"
- warsztaty- " Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących , autystycznych, z afazją)
- warsztaty- " Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych"
- szkolenie- "Nowoczesne trendy w terapii autyzmy"
- szkolenie- MAKATON - poziom I
- szkolenie- MAKATON - poziom II
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- wstęp do sensoplastyki- plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
- szkolenie- Diagnoza i terapia zaburzeń sensorycznych wg. C. Delecato
- szkolenie- Zaburzenia rozwoju językowego i społecznego dzieci- rozpoznawanie , czynniki ryzyka, postępowanie terapeutyczne
- szkolenie- Dziecko z autyzmem czyli czego NIE robić
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
Maja Michalska
-
- pedagogika - resocjalizacja
- dogoterapeuta
- pedagogika opiekuńczo- wychowawcza
- studia podyplomowe- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika
- szkolenie- MAKATON I i II
- konferencja- Programy i Interwencje z udziałem psów- edukacja i terapia z psem.
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- wstęp do sensoplastyki- plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat.
mgr Agata Krotoszyńska
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- fizjoterapeuta
- oligofrenopedagog
- przygotowanie pedagogiczne
- kurs- taping rehabilitacyjny
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- podstawy jogi dla dzieci cz. I
- kurs z zakresu obsługi i wykorzystania systemu interaktywnego środowiska nauczania
- kurs- aktywność fizyczna kobiet w ciąży
- uczestnik konferencji- " Dni ortopedyczne"
- szkolenie- MAKATON - poziom I
- czynny udział w konferencji - Kompleksowy system ochrony bezpieczeństwa służby zdrowia
- kurs- "PNF- podstawowy" Proprioceptive Neuromusscular Facilation
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- wstęp do sensoplastyki - plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
- kurs- sensomotoryka i system gimstick w terapii w terapii. Trening funkcjonalny.
- konferecja- Jak przywracać światu osoby z autyzmem? współczesne badania i dobre praktyk.
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi.
- szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
- kurs- Starosłowniański Masaż Brzucha
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- terapeuta Integracji Sensorycznej
- szkolenie - Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce
Joanna Wawrowska
-
- pedagogika -edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
- szkolenie- MAKATON I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Katarzyna Justyńska
-
- muzykoterapeuta
- oligofrenopedagog
- szkolenie - MAKATON poziom I
- konferencja- " Język muzyki dla osób ( nie tylko )ze świata autyzmu"
- szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
- szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
- szkolenie- wstęp do sensoplastyki - plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
- konferencja- Jak przywracać światu osoby z autyzmem? współczewsne badania i dobre praktyki
- uczestnik Europejskiego Forum Muzykoterapeutów
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- szkolenie- Picture Exchange Communication System - Poziom I
- warsztaty - Budowanie systemu motywacji u dzieci ze spektrum autyzmu
- V ogólnopolski kogres studentów muzykoterapii - siła muzyki, siła dźwięku
- instruktor felinoterapii
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- warsztaty - Muzykoterapia neurologiczna.
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Katarzyna Nowak
- pedagogika- edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
- studia podyplomowe - Oligofrenopedagogika
- warsztaty- Wprowadzenie do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji - AAC
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
- szkolenie- MAKATON I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- planowanie terapii osób ze spektrum autyzmu; zarządzanie zachowaniami trudnymi w pracy z grupą osób z autyzmem
mgr Agata Jeziorska
- fizjoterapeuta
- kurs - kinezjotaping
- specjalista terapii ręki - I i II stopnia
- kurs - metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
- kurs - podstawy oceny i terapii dziecka w fizjoterapii pediatrycznej
- kurs - terapia neurorozwojowa NDT-Bobath
- szkolenie - terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
- kurs - badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu kolanowego
- instruktor Nordic Walking
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
Joanna Branicka
- pedagogika specjalna - pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie , pedagogika wczesnoszkolna
- logopedia ogólna i kliniczna
- szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie -Trudne zachowania - pozytywne podejście
- szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
- szkolenie - Makaton - I stopień
- szkolenie - Sala doświadczania świata - koncepcja Snoezelen
Katarzyna Głębowska
- pielęgniarka
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Magdalena Kostecka
- fizjoterapeuta
- szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
- studia podyplomowe - Przygotowanie pedagogiczne
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- kurs PNF 1 i PNF 2 ( koncepcja M.Knott)
Anna Jasińska
- fizjoterapeuta
- szkolenie- terapia osób z głęboką niepełnosprawnośćią
- szkolenie- odblokowujący masaż kręgosłupa
- szkolenie- strukturalna praca z ciałem w oparciu o łańcuchy mięśniowo- powięziowe
- szkolenie - Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
Piotr Wojtyczka
- pomoc nauczyciela
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Emilia Walczak
- dogoterapeuta
- filologia polska
mgr Daria Kamińska
- pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie muzyczne
- pedagogika - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie - Makaton - I stopień
mgr Olga Sobocka - Łagoń
- pedagogika rewalidacyjna
- pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
mgr Łukasz Szczypkowski
- pedagogika
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
mgr Katarzyna Kościelak
- pedagogika - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
- studia podyplomowe - Oligofrenopedagogika
- szkolenie -Picture Exchange Communication System -Poziom I
- szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
- szkolenie- MAKATON I
- szkolenie - Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
Katarzyna Pisula
- pomoc nauczyciela
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
- szkolenie- MAKATON I
Anna Adamczewska
- pomoc nauczyciela
Monika Kubera - Janiak
- pomoc nauczyciela
- Instytut pedagogoczno-Artystyczny - wychowanie muzyczne
- szkolenie - MAKATON I
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
Renata Zdun
- pomoc nauczyciela
- pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
- Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
Renata Nowak
-
- asystentka zarządu
Marta Owczarek
-
- pracownik gospodarczy
Daniel Sztandera
-
- konserwator budynku
? pedagog- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
?
? pedagog- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
? pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
? kurs-warunki stymulowania rozwouju dzieci z wadą słuchu,
? kurs z zakresu podstaw języka migowego,
? kurs - ADHD- najczęstrze zaburzenia neurologiczne u dzieci,
? warsztaty metodyczne- trening zastępowania agresji
? szkolenie- diagnoza funkcjonalna
? szkolenie- MAKATON- I i II
? szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych
? szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
? szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato
? uczestnik konferencji szkoleniowo- naukowej z serii "praktyka dla autyzmu"
? konferencja Naukowo- Szkoleniowa " Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"
? szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością