Fundacja Dzieciom Pomagaj - logoCentrum Edukacyjno-Rehabilitacyjne Tęcza - logo
środa 24 października 2012CER Tęcza


  

mgr Agnieszka Nowakalt  

  • dyrektor ORW "CER TĘCZA"
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta Kinezjologii Edukacyjnej
  • szkolenie -Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
  • Systemy Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej w ramach projektu Elementy Umiejętności Społecznych problematyka zaburzeń ze spektrum autyzmu i aspekty terapeutyczne w kontekście podwyższenia poziomu aktywności społeczne
  • szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
  • szkolenie - Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się (AAC)
  • szkolenie - Zaburzenia mikroflory jelitowej i nadwrażliwości  pokarmowe w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
  • szkolenie- Autyzm, Interakcje- Porozumienia- Dialog
  • szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
  • szkolenie- MAKATON - poziomI, II, III
  • szkolenie - Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
  • szkolenie- PECS - Rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • konferencja naukowo- szkoleniowa "Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"
  • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
  • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • szkolenie - Budowanie systemu motywacji u dzieci ze spektrum autyzmu
  • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • szkolenie - Nowa podstawa programowa  2017 -  Jak efektywnie  uczyć osoby z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym zgodnie z nową podstawą programową?
  • II forum  dla rodziców i nauczycieli dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Jak radzić sobie z niepełnosprawnością dziecka

 


  

altmgr Sławomir Nowak

  • założyciel i prezes zarządu Fundacji Dzieciom Pomagaj
  • prezes zarządu Centrum Rehabilitacji Dziecięcej sp. z o.o.
  • dyrektor Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy 
  • nauczyciel wychowania fizycznego
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
  • Systemy Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej w ramach projektu Elementy Umiejętności Społecznych problematyka zaburzeń ze spektrum autyzmu i aspekty terapeutyczne w kontekście podwyższenia poziomu aktywności społecznej
  • Międzynarodowe seminarium  na temat autyzmu -- terapia dziecka z autyzmem jako część procesu leczenia
  • szkolenie - Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się (AAC)
  • szkolenie - Autyzm, Interakcje- Porozumienia- Dialog
  • szkolenie- MAKATON - poziom I
  • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 


                              mgr Emilia Stefaniak

emilka

 

  • Główna księgowa    
  • specjalista ds. rachunkowości i rozliczen podatkowych
  • spaecjalista ds. kadr i płac
  • Certyfikowany Administrartor Bezpieczeństwa Informacji    
  • Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • wykładowca wrdożeniowiec - szkoleniowiec oraz konsultat doradca w zakresie ksiegowości, rachunkowości , podatków, kadr i płat
  • przygotowanie pedagogiczne
  • kurs - Bilans 2017 - przygotowanie do zamknięcia  roku w aspekcie rachunkowym i  i podatkowym
  • szkolenie - dotacje oświatowe 2018

 

 


 

altmgr Małgorzata Zduńczyk

    • psycholog - specjalność psychologia kliniczna
    • studia podyplomowe - pedagogika stosowana
    • kurs - Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
    • szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
    • wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
    • szkolenie- MAKATON -poziom I
    • szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
    • szkolenie- terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych i depresyjnych u dzieci i młodzieży.
    • szkolenie- Stosowanie i interpretacja Dziecięcej Skali Rozwojowej.
    • zajęcia wykładowo-warsztatowe -ABC terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży
    • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
    • szkolenie nadające uprawnienia  do posługiwania się  w praktyce diagnostycznej Skalą  Inteligencji Stanford-Binet 5

 

 


 

STR MAJCHRZAK

mgr Magdalena Majchrzak

  • nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  • neurologopeda kliniczny
  • oligofrenopedagog
  • I Forum Terapeutów Sala Doświadczania Świata  teoria i praktyka
  • szkolenie- II Forum Terapeutów- " Nasz podopieczny w sali doświadczania świata - problemy i rozwiązania".
  • szkolenie -Wspomaganie rozwoju psychoruchowego u dzieci z wyzwaniami neurorozwojowymi przez stymulację systemu dotykowego
  • szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
  • szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie  aparatu ustno - twarzowego
  • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
  • szkolenie - "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy" (cz. I)
  • szkolenie - "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy"(cz. II)
  • szkolenie- MAKATON -poziom III
  • szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
  • szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
  • szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
  • uczestnik seminarium informacyjnym Orofacialna terapia regulacyjna w koncepcji Castillo Moralesa
  • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
  • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 


 

Blankamgr Blanka Sikorska

    • nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej z arteterapią
    • pedagog społeczny w zakresie pracy opiekuńczej i socjalno - wychowawczej
    • oligofrenopedagog
    • studia podyplomowe- Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu
      • wspomaganie rozwoju psychoruchowego u dzieci z wyzwaniami neurorozwojowymi poprzez stymulację systemu dotykowego
    • terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
    • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC.
    • szkolenie - Doszkalanie specjalistów zajmujących siędziećmi niewidomymi i słabo widzącymi z dodatkowymi ograniczeniami do 12 roku życia, które pozostają bez właściwego wsparcia i edukacji szkolnej.
    • szkolenie- MAKATON -poziom I
    • szkolenie- MAKATON- poziom II

 


 

altmgr Karolina Adamus

    • fizjoterapeuta
    • kurs - Integracja Schematów Odruchów Dynamicznych i Posturalnych wg S. Masgutowej
    • kurs - Metoda Komunikacji Alternatywnej MAKATON
    •  oligofrenopedagog
    • szkolenie podstawowe z zakresu profilaktyki i terapii muzycznej

    • szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno - twarzowego
    • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
    • studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne
    • terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
    • kurs- terapia taktylna wedłu metody dr Swietłany Masgutowej
    • szkolenie I i II stopnia - Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delecato
    • kurs- Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara - część A
    • terapeuta metodą Vojty
    • kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
    • szkolenie- Program Treningu Aktywności Motorycznej Olimpiad Specjalnych
    • szkolenie-Ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka- nowe trendy w diagnostyce i terapii
      • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
      • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
      • Ramowy plan terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów SI
      • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
      • szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
      • Starosłowiańki masaż Brzucha
      • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
      • kurs- "PNF- podstawowy" Proprioceptive Neuromusscular Facilation

 


 

ania grabskamgr Anna Grabska

    • pedagogika w zakresie   edukacji wczesnoszkolnej i arteterapii
    • technik Terapii Zajęciowej
    • studia podyplomowe - oligofrenopedagogika
    • szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki"
    • szkolenie- MAKATON - poziom III
    • kurs - Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne 
    • kurs- Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością.
    • szkolenie- Zespół Aspargera bez tajemnic
    • konferencja - Dziecko z autyzmem - współczesne metody terapii

 

 


 

ewelinamgr Ewelina Grzybowska

    • fizjoterapeuta
    • tyflopedagog
    • oligofrenopedagog   
    • studia podyplmowe - Przygotowanie Pedagogiczne
    • szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki"
    • szkolenie- Diagnoza funkcjonalna
    • kurs- Integracji Sensorycznej- I stopnia
    • kurs- Metody diagnozy i terapii dziecka z grupy ryzyka
    • studia podyplomowe- tyflopedagogika
    • szkolenie- MAKATON-poziom I
    • szkolenie- MAKATON - poziom II
    • szkolenie- przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
    • szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato
    • szkolenie- kinesiology taping - plastrowanie dynamiczne w pediatrii
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
    • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi

 

 


 

altmgr Monika Ciura

    • fizjoterapeuta
    • studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne
    • kurs podstawowy dla instruktorów terapii zajęciowej
    • kurs - Integracja Schematów Odruchów Dynamicznych i Posturalnych wg S. Masgutowej
    • kurs - Metoda Komunikacji Alternatywnej MAKATON
    • kurs - Kinesjology Taping
    • kurs- masażu klasycznego
    • oligofrenopedagog
    • szkolenie - neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno twarzowego
    • szkolenie- dziecko wiotkie  praca z dzieckiem z zaburzeniami posturalnego napięcia mięśniowe
    • szkolenie - Neuroregulacja napięcia mięśniowego w obrębie aparatu ustno twarzowego
    • szkolenie- wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC
    • kurs - Terapia Neurorozwojowa NDT-Bobath 
    • kurs- Integracji Sensorycznej- I stopnia
    • kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 

 


 

dariamgr Daria Greberska

    • fizjoterapeuta
    • ratownik medyczny
    • kurs- Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara - część szkolenie- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się - AAC

  

 

 

 

 

 


 

GOSIAM

mgr Małgorzata Machowczyk

    • fizjoterapeuta
    • oligofrenopedagogika- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
    • terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
    • kurs pedagogiczny
    • kurs masażu leczniczego II stopnia
    • uczestnictwo w warsztatach spiroergometrycznych

    • kurs- taping rehabilitacyjny
    • kurs- przygotowanie pedagogiczne
    • szkolenie- MAKATON- I
    • kurs- Integracja Odruchów Dynamicznych i Postularnych według  metody dr Swietłany Masgutowej cz.I I cz.II
    • kurs- Kinesiology taping -plastrowanie dynamiczne w pediatrii
    • szkolenie-Ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka- nowe trendy w diagnostyce i terapii
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 

 


 

agaostr

mgr Agnieszka Łuczak

    • pedagogika opiekuńczo- wychowawcza z promocją zdrowia
    • oligofrenopedagog
    • terapeuta zajęciowy
    • szkolenie: sprawowanie opieki pielęgnacyjnej nad starszymi osobami
    • szkolenie - MAKATON poziom I
    • szkolenie MAKATON  poziom II
    • szkolenie- MAKATON poziom III
    • szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych
    • warsztaty- "Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów Terapii Ręki".
    • warsztaty- Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem.
    • szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
    • warsztaty-  Wprowadzanie do alternatywnych i wposmagających metod komunikacji- AAC
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
    • szklolenie- zaburzenia rozwoju językowego i spłecznego dzieci- rozpoznawanie , czynniki ryzyka, postępowanie terapeutyczne
    • szkolenie- strategia radzenia sobie z wybuchem agresji impulsywnej u dziecka
    • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
    • warsztaty - Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności.
    • szkolenie - program treningu aktywności motorycznej Olimpiad Specjalnych
    • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
    • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
    • planowanie terapii osób ze spektrum autyzmu; zarządzanie zachowaniami trudnymi w pracy z grupą osób z autyzmem

 


 

asiamgr Joanna Nogaj

  • pedagog- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • pedagog- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
  • kurs-warunki stymulowania rozwouju dzieci z wadą słuchu,
  • kurs z zakresu podstaw języka migowego,
  • kurs - ADHD- najczęstrze zaburzenia neurologiczne u dzieci,
  • warsztaty metodyczne- trening zastępowania agresji
  • szkolenie- diagnoza funkcjonalna
  • szkolenie- MAKATON- I i II
  • szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych
  • szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju
  • szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato
  • uczestnik konferencji  szkoleniowo- naukowej z serii "praktyka dla autyzmu"
  • konferencja Naukowo- Szkoleniowa " Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"
  • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
  • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
  • konferencja - Autyzm. Diagnoza- terapia- edukacja. Wspólczesne kierunki badań

 


 

rusniek stronamgr Justyna Rusinek

    • pedagogika w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
    • pedagogika w zakresie kształcenia zintegrowanego oraz edukacji przedszkolnej
    • uczestnik w sympozjum " Porozmawiajmy o autyźmie"
    • szkolenie- diagnoza funkcjonalna
    • kurs- znajomość języka migowego
    • kurs- metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
    • terapeuta metody Integracji Sensorycznej - certyfikat PSTIS
    • szkolenie I i II stopnia - Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delecato
    • szkolenie- trening widzenia jako metoda wspomagania rozwoju dziecka
    • szkolenie- MAKATON - poziom I,II, III
    • konferencja-terapeutyczny i pedagogiczny potencjał oddziaływania polisensorycznego wokół teorii i praktyki Snoezelen - sala doświadczania świata
    • konferencja - Autyzm bez przemocy
    • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
    • Konferencja (Nie)Dyrektywnie

 


 

aniapardela

mgr Anna Pardela 

    • pielęgniarstwo 
    • studia podyplomowe -Przygotowanie pedagogiczne
    • szkolenie- MAKATON- I
    • szkolenie- przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
    • kurs kwalifikacyjny - pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek

 

 

 

 

 


 

alt

mgr Jolanta Krótkiewicz

    • dogoterapeuta
    • specjalizacja: Turystyka i Rekreacja
    • szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością

 

 

 

 

  

 


 

                                          Klaudia Nowacka

Scan88

    • pedagogika specjalna- logopedia z terapią pedagogiczną
    • oligofrenopedagog
    • warszaty- "Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów Terapii Ręki"
    • warsztaty- " Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem"
    • szkolenie- MAKATON - poziom I i II
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście 
    • warsztaty - Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności.
    • kurs - Diagnoza i terapia ręki - I i II stopnia
    • Kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)
    • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
    • szkolenie- Logorytmika - ruch słuch słowo
    • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
    • szkolenie I-go stopnia - neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej

 


                                     

       

                                          mgr   Dorota Lisiecka

dorota na strone

    • filologia  polska - specjalność nauczycielska
    • oligofrenopedagog
    • studia podyplomowe-logopedia
    • warsztaty szkoleniowe-" Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy- cz. I i cz.II
    • szkolenie- "Nowoczesne trendy w terapii autyzmu"
    • szkolenie- MAKATON - poziom I
    • kurs- Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością.
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
    • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi.
    • szkolenie: Praktyczny kurs alternatywnycyh i wspomagających metod porozumiewania się cz.1
    • warsztaty - Jak rozwijać mowę u dzieci z autyzmem.
    • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 


 

 

wagrowska

mgr  Ewa Wągrowska

    • pedagogika  - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
    • szkolenie- " Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa"
    • warsztaty- " Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących , autystycznych, z afazją)
    • warsztaty- " Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych"
    • szkolenie- "Nowoczesne trendy w terapii autyzmy"
    • szkolenie- MAKATON - poziom I
    • szkolenie- MAKATON - poziom II
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście  
    • szkolenie- wstęp do sensoplastyki- plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
    • szkolenie- Diagnoza i terapia zaburzeń sensorycznych wg. C. Delecato
    • szkolenie- Zaburzenia rozwoju językowego i społecznego dzieci- rozpoznawanie , czynniki ryzyka, postępowanie terapeutyczne
    • szkolenie- Dziecko z autyzmem czyli czego NIE robić
    • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi

 

 


 

                                               Maja Michalska 

maja

    • pedagogika  - resocjalizacja
    • dogoterapeuta 
    • pedagogika opiekuńczo- wychowawcza
    • studia podyplomowe- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika
    • szkolenie- MAKATON I i II
    • konferencja- Programy i Interwencje z udziałem psów- edukacja i terapia z psem.
    • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
    • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
    • szkolenie- wstęp do sensoplastyki- plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat. 

 

 

             


                                       

                                         mgr Agata Krotoszyńska

 

                      • fizjoterapeuta
                      • oligofrenopedagog
                      • przygotowanie pedagogiczne
                      • kurs- taping rehabilitacyjny

aaaa

    • podstawy jogi dla dzieci  cz. I
    • kurs z zakresu obsługi i wykorzystania systemu interaktywnego środowiska nauczania
    • kurs- aktywność fizyczna kobiet w ciąży
    • uczestnik konferencji- " Dni ortopedyczne"
    • szkolenie- MAKATON - poziom I
      • czynny udział w konferencji - Kompleksowy system ochrony bezpieczeństwa służby zdrowia
      • kurs- "PNF- podstawowy" Proprioceptive Neuromusscular Facilation
      • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
      • szkolenie- trudne zachowanie- pozytywne podejście 
      • szkolenie- wstęp do sensoplastyki - plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
      • kurs- sensomotoryka i system gimstick w terapii w terapii. Trening funkcjonalny.
      • konferecja- Jak przywracać światu osoby z autyzmem? współczesne badania i dobre praktyk.
      • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi.
      • szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
      • kurs- Starosłowniański Masaż Brzucha
      • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
      • terapeuta Integracji Sensorycznej
      •  szkolenie - Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce

 

 


 

                                                            Joanna Wawrowska

DSCN1022

    • pedagogika -edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
    • szkolenie- MAKATON I
    • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                    mgr   Katarzyna Justyńska

justynska k

    • muzykoterapeuta
    • oligofrenopedagog
    •  szkolenie - MAKATON poziom I
      • konferencja- " Język muzyki dla osób ( nie tylko )ze świata autyzmu"
      • szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością 
      • szkolenie- Trudne zachowanie- pozytywne podejście
      • szkolenie- wstęp do sensoplastyki - plastyka sensoryczna dla dzieci od 0 do 100 lat
      • konferencja- Jak przywracać światu osoby z autyzmem? współczewsne badania i dobre praktyki
      • uczestnik Europejskiego Forum Muzykoterapeutów
      • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
      • szkolenie- Picture Exchange Communication System - Poziom I
      • warsztaty - Budowanie systemu motywacji u dzieci ze spektrum autyzmu
      • V ogólnopolski kogres studentów muzykoterapii - siła muzyki, siła dźwięku
      • instruktor felinoterapii
      • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
      • warsztaty - Muzykoterapia neurologiczna.
      • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

                       

 


 

                                              mgr Katarzyna Nowak

Kasia Nowak

  • pedagogika- edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
  • studia podyplomowe - Oligofrenopedagogika
  • warsztaty- Wprowadzenie do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji - AAC
  • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
  • szkolenie -Picture Exchange Communication System - Poziom I
  • szkolenie- MAKATON I
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • planowanie terapii osób ze spektrum autyzmu; zarządzanie zachowaniami trudnymi w pracy z grupą osób z autyzmem

 

 

    


                             

                                         mgr  Agata Jeziorska

AgataJeziorska

 

  • fizjoterapeuta
  • kurs - kinezjotaping
  • specjalista terapii ręki - I i II stopnia
  • kurs - metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
  • kurs - podstawy oceny i terapii dziecka w fizjoterapii pediatrycznej
  • kurs - terapia neurorozwojowa NDT-Bobath
  • szkolenie - terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
  • kurs - badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu kolanowego
  • instruktor Nordic Walking
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 


 

   

                                               Joanna Branicka

mimo

 

  • pedagogika specjalna - pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie , pedagogika wczesnoszkolna
  • logopedia ogólna i kliniczna 
  • szkolenie- Planowanie oddziaływań edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci/ uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • szkolenie -Trudne zachowania - pozytywne podejście
  • szkolenie - Terapia osób z głęboką niepełnosprawnością
  • szkolenie - Makaton - I stopień
  • szkolenie - Sala doświadczania świata - koncepcja Snoezelen
  •  

 

 

 

 


 

                                                Katarzyna Głębowska 

kglm

 

  • pielęgniarka
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  •  

 

 

 

 

 

 


             

                                                    mgr Magdalena Kostecka

K12-0407-06 p. Walczak Magdalena CD-dyplom.jpg

 

  • fizjoterapeuta
  • szkolenie z zakresu zaopatrzenia i wykorzystywania specjalistycznych urządzeń rehabilitacyjnych w celu poprawy jakości życia i opieki.
  • studia podyplomowe - Przygotowanie pedagogiczne
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • kurs PNF 1 i PNF 2 ( koncepcja M.Knott)
  •  

 

 

 

 

           


 

 

                                                   Anna Jasińska

annna

 

  • fizjoterapeuta
  • szkolenie- terapia osób z głęboką niepełnosprawnośćią
  • szkolenie- odblokowujący masaż kręgosłupa
  • szkolenie- strukturalna praca z ciałem w oparciu o łańcuchy mięśniowo- powięziowe
  • szkolenie - Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 


 

 

                                                   Piotr Wojtyczka

wojty

  • pomoc nauczyciela
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                 mgr Emilia Walczak

20170220 140623yyy

 

  • dogoterapeuta
  • filologia polska

 

 

 

 

 


 

Daria Kamińska- Kopia

mgr Daria Kamińska

  • pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie muzyczne
  • pedagogika - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • szkolenie - Makaton - I stopień

 

 

 

 

 

 


 

 

Sobocka

mgr Olga Sobocka - Łagoń

  • pedagogika rewalidacyjna
  • pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
  • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato

 

 

 

 

 


 

                                            

Łukasz Szczypkowski

 mgr  Łukasz Szczypkowski

  • pedagogika
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kasia Kościelak zdjęcie 2

 

mgr Katarzyna  Kościelak

  • pedagogika - edukacja wczesnoszkolna z arteterapią
  • studia podyplomowe - Oligofrenopedagogika
  • szkolenie -Picture Exchange Communication System -Poziom I
  • szkolenie I i II stopnia- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato
  • szkolenie- MAKATON I
  • szkolenie - Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 


 

 

Kasia Pisula zdjęcie

Katarzyna  Pisula

  • pomoc nauczyciela
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju
  • szkolenie- MAKATON I

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

IMG 20170925 183357

Anna  Adamczewska

  • pomoc nauczyciela

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Monika Kubera

Monika Kubera - Janiak

  • pomoc nauczyciela
  • Instytut pedagogoczno-Artystyczny - wychowanie muzyczne
  • szkolenie - MAKATON I
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 


                        
                                                 Renata Zdun

Renata Zdun

  • pomoc nauczyciela
  • pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
  • Od intencji do dialogu - jak stworzyć środowisko dziecka z autyzmem do rozwoju

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 renata stronaRenata Nowak

    • asystentka zarządu

 

 

 

 

 

 


 

marta gawelMarta Owczarek

    • pracownik gospodarczy

 

 

 

 

 

 


 

altDaniel Sztandera

    • konserwator budynku

 

 

 

 

 

 

 

 dc9pXd4di

?         pedagog- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,

?          

?         pedagog- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,

?         pedagogika opiekuńczo-wychowawcza

?         kurs-warunki stymulowania rozwouju dzieci z wadą słuchu,

?         kurs z zakresu podstaw języka migowego,

?         kurs - ADHD- najczęstrze zaburzenia neurologiczne u dzieci,

?         warsztaty metodyczne- trening zastępowania agresji

?         szkolenie- diagnoza funkcjonalna

?         szkolenie- MAKATON- I i II

?         szkolenie - Rozwój cyfrowych kompetencji nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych

?         szkolenie- Komunikacja drogą do poznawania i rozwoju

?         szkolenie- I i II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej według założeń Carla Delacato

?         uczestnik konferencji  szkoleniowo- naukowej z serii "praktyka dla autyzmu"

?         konferencja Naukowo- Szkoleniowa " Komunikacja i interakcja w pracy z osobami autystycznymi i Zespołem Aspergera"

?         szkolenie- Terapia Osób z Głęboką Niepełnosprawnością

 

 

 

 

Aktualności

środa 10 kwietnia 2024FD Pomagaj
🌈🎶 Konkurs Taneczno-Muzyczny "TĘCZOWE NUTKI" dla Szkół i Przedszkoli! 🌈🎶 🎉 Czy jesteście gotowi na... Więcej »