ZASADY ZAKŁADANIA SUBKONT
Jeśli chcesz przystąpić do naszej Fundacji, potrzebne Ci będą następujące dokumenty:
Podanie z prośbą o założenie subkonta z opisem choroby oraz oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prośba powinna zawierać oryginalny podpis rodzica bądź prawnego opiekuna kandydata, a także dokładny adres zwrotny. – wzór podania do pobrania
Kopia orzeczenia o niepełnosprawności.
Dokumenty medyczne w języku polskim stwierdzające chorobę kandydata (np. zaświadczenie lekarskie).
Oświadczenie o sytuacji materialnej - wzór oświadczenia do pobrania
Zdjęcie kandydata podpisane na odwrocie.
Z kompletem powyższych dokumentów zapraszamy do Fundacji w celu podpisania Porozumienia oraz zapoznania się z naszymi Regulaminami. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: 625976027.
Wzory dokumentów
1. Porozumienie wzór
2. Regulamin gromadzenia środków
3. Regulamin refundacji kosztów
4. Wzór zestawienia kosztów
5. Wykaz wydatków w ramach pomocy społecznej
6. Podanie o założenie subkonta
7. Oświadczenie o sytuacji materialnej
Wszystkie wpływy na subkoncie podopiecznego w 100% przeznaczane są na wydatki związane z leczeniem i rehabilitacją podopiecznego. Fundacja nie pobiera żadnej prowizji za prowadzenie subkonta i obsługę księgową prowadzonego rachunku.
ZASADY REFUNDACJI KOSZTÓW zostały określone w regulaminie, który znajduje się poniżej.
Przypominamy, że celowość poniesionych kosztów musi być dokładnie opisana i podpisana przez Podopiecznego bądź osoby reprezentujące Podopiecznego na odwrocie każdego dokumentu księgowego potwierdzającego wydatki, a dokumenty te nie mogą budzić żadnych wątpliwości pod względem rzetelności oraz oryginalności.
Dokumenty księgowe (faktury, rachunki i inne) winny zawierać kompletne i prawidłowe dane:
Nabywca: Imię i nazwisko podopiecznego, adres
Płatnik: Fundacja Dzieciom "POMAGAJ" Wolica, ul. Radosna 1 62-872 Godziesze Małe NIP: 6182065303
oraz adnotację, iż zostały opłacone, a w przypadku zapłaty przelewem - należy załączyć potwierdzenie przelewu.
Więcej informacji na temat dokumentów potwierdzających wydatki znajduje się w punkcie 5 "Regulaminu refundacji kosztów"
WAŻNA INFORMACJA
Informujemy, iż z dniem 12.10.2023 r. obowiązują nowe wzory dokumentów do refundacji wydatków Podopiecznych w ramach pomocy społecznej, w tym kosztów dotyczących leczenia, rehabilitacji i innych.
Zmieniony został druk "Zestawienie kosztów" oraz na podstawie punktu 2 "Regulaminu refundacji kosztów" wprowadzono obowiązek przedłożenia dodatkowych dokumentów ("Rozliczenie kosztów dojazdu) w przypadku wnioskowania o refundację kosztów paliwa.
Koszty dojazdu/paliwa to wydatki związane z transportem Podopiecznego w celach diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych, edukacyjnych czy rekreacyjno-sportowych. Do uzyskania refundacji za koszty dojazdu/paliwa konieczne jest dostarczenie druku "Rozliczenie kosztów dojazdu" oraz oryginałów faktur/rachunków.
Druki dostępne są poniżej.
Proszę o zapoznanie się z dokumentami:
• Zestawienie kosztów
• Rozliczenie kosztów dojazdu
Dla ułatwienia - na naszej stronie zamieściliśmy wzór wypełnienia druku "Rozliczenie kosztów dojazdu". Plik Excel jest edytowalny i zawiera formułę obliczającą maksymalny możliwy koszt do refundacji wydatków związanych z kosztami dojazdu.
W razie pytań - pozostajemy do dyspozycji.
Porozumienie wzór
Regulamin gromadzenia środków
Wykaz wydatków w ramach pomocy społecznej
Podanie o założenie subkonta
Oświadczenie o sytuacji materialnej
Oświadczenie do regulaminu- refundacja kosztów
Rozliczenie kosztów dojazdu
Rozliczenie kosztów dojazdu z przykładem
Rozliczenie kosztów dojazdu
Zestawienie faktur
Rozliczenie kosztów dojazdu - wersja rozbudowana - WIELE STRON
Uwaga: W przypadku dużej liczby wyjazdów prosimy o stosowanie rozbudowanej wersji "Rozliczenia kosztów dojazdu".
W razie konieczności - stronę drugą można wielokrotnie kopiować i rozszerzać zestawienie.