ZASADY ZAKŁADANIA SUBKONT
Jeśli chcesz przystąpić do naszej Fundacji, potrzebne Ci będą następujące dokumenty:
Podanie z prośbą o założenie subkonta z opisem choroby oraz oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prośba powinna zawierać oryginalny podpis rodzica bądź prawnego opiekuna kandydata, a także dokładny adres zwrotny. – wzór podania do pobrania
Kopia orzeczenia o niepełnosprawności.
Dokumenty medyczne w języku polskim stwierdzające chorobę kandydata (np. zaświadczenie lekarskie).
Oświadczenie o sytuacji materialnej - wzór oświadczenia do pobrania
Zdjęcie kandydata podpisane na odwrocie.
Z kompletem powyższych dokumentów zapraszamy do Fundacji w celu podpisania Porozumienia oraz zapoznania się z naszymi Regulaminami. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: 625976027.
Wzory dokumentów
1. Porozumienie wzór
2. Regulamin gromadzenia środków
3. Regulamin refundacji kosztów
4. Wzór zestawienia kosztów
5. Wykaz wydatków w ramach pomocy społecznej
6. Podanie o założenie subkonta
7. Oświadczenie o sytuacji materialnej
Wszystkie wpływy na subkoncie podopiecznego w 100% przeznaczane są na wydatki związane z leczeniem i rehabilitacją podopiecznego. Fundacja nie pobiera żadnej prowizji za prowadzenie subkonta i obsługę księgową prowadzonego rachunku.